Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Stationär Dator :)

Av Evelina Sandström - 9 oktober 2012 10:46

Plockade ihop min stsationära dator idag :) Sen kom pappa med internet. ;D Ja men vad finns det att skriva när man är sjuk :( Min bror tar hem min tyska mapp idag sen blir det pluuag plugga glosor. Jag fick nyss en stöt utav tangentbordet. Det gjorde ganska ont. :( Men har proppat mig full med hals tabletter och salt vatten och det går bra :)


Puzz&Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Sandström - 13 oktober 2012 21:22

Nu sitter man i soffan hemma hos slätingar och ska snart åka hem. Men har haft en trevlig dag och kväll ;d Men nu bär det av hemåt och så blir det lite dator och skype med Julia :) Trevlig Kväll   Puzz&Kramiz! ...

Av Evelina Sandström - 10 oktober 2012 17:35

Jag kom helt plötsligt att tänka på vad jag skulle göra efter jag gått ut skolan och ska ut i vilda livet. Jag har jämt velat bli en kock ;d SÅ jag funderar på att gå HR(Hotel Restaurang) i Örebro :D VIll inte vara kvar i denna byhåla känner mig inst...

Av Evelina Sandström - 9 oktober 2012 22:17

Nu blire att sova men det kommer inte gå långt så edt blir spela spel på telefon inatt. ;d Imorgon tyska prov yippie somsagt stort F komemr det stå på alla sidor :D har första lektion också... men aja.   G-Night! Puzz&Kramiz! ...

Av Evelina Sandström - 8 oktober 2012 21:10

I helgen har jag varit i Finnåker på konfirmand läger och lyckades dra på mig en förkylning. Undrar om jag kan gå till skolan imorgon? Har fett ont i halsen... Men ska proppa hals tabletter imorgon ;D Nu kollar man på Det Okända. Det är väldigt spänn...

Av Evelina Sandström - 5 oktober 2012 23:52

Nur har man packat färdig inför Finnåker imorgon. Blir buss med församlingshemmet. Jag har även gjort en stor insats idag och flyttat min kanin tagit en promenad med mitt kusin-barn och grattat min faster Inga-Maj. Men som sagt så ska jag upp klockan...

Presentation

Välkommen till min blogg. Jag heter Eveklina och brukar bli kallad Evell. Fråga mycket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards